Institut interní komunikace a Marketingový institut vyhlašuje již 7. ročník soutěže Grand Prix – soutěže projektů z interní komunikace a nově i z marketingu a obchodu. V letošním ročníku se soutěž zaměřuje na problémy, se kterými se firmy aktuálně potýkají a na způsoby jejich řešení.
Co přinese Grand Prix účastníkům?
1) Získají podrobnou zpětnou vazbu na svojí práci od předních expertů ČR.
2) Zjistí, jak jsou na tom v porovnání s konkurencí.
3) Ukážou svoji odbornost široké veřejnosti a osloví tak potenciální klienty.
4) Získají zajímavé kontakty z řad ostatních účastníků a porotců.
5) Dostanou přístup k pracím ostatních společností z dané kategorie.
Soutěžní kategorie
Nástroj - využití nástroje pro řešení problémů s jasným přínosem
Projekt - jednorázové a krátkodobé koncepce se splněním cíle do 6 měsíců
Strategie – komplexní dlouhodobé projekty s dobou trvání nad 6 měsíců
Napříč společnosti - projekt, který vyřešil komplexní problem ve společnosti
C-level – ocenění pro inspirativní a zajímavé osobnosti
Způsob hodnocení
Každá práce přihlášená do dané kategorie bude hodnocena předními odborníky ČR.Hodnotícími kritérii jsou přístup a řešení (max. 30 bodů), fungování a vliv (max. 5é bodů) a využitelnost a přínos (max. 20 bodů).
Účastníci
Zapojit se může každý, kdo nějakým způsobem realizuje marketing, obchod nebo interní komunikaci. Může jít o firmy, sdružení, státní orgány, charitativní organizace, vysoké školy a další organizace.
Harmonogram
1. 6. 2017 – zahájení soutěže
1. 6. – 1. 8. 2017 – přihlášky do soutěže Grand Prix 2017
1. 6. - 15. 8. 2017 - přihlášky do kategorie Cena C-levelu
2. 8. – 1. 9. 2017 – hodnocení prací porotou
6. 9. 2017 – slavnostní vyhlášení vítězů Grand Prix 2017
Více informací soutěži o naleznete na www.iik-mkti.cz/soutez.